Disseny de la nova marca del Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau que té per objectiu donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau. S’adreça a noies i nois de Catalunya interessats a reflexionar sobre la pau, la no-violència i els drets humans a través de la música.
Realització del vídeo de promoció de la sisena edició del concurs, on fem un reconeixement a les propostes musicals de les anteriors edicions i alhora presentem la renovació de la marca.
fitxa tècnica
Disseny, producció i animació Pòrtland | Guió i continguts La Tremenda | Veu Ana Polo
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si cliques 'Accepto les cookies' entenem que acceptes la instal·lació i ús de les cookies. Per a més informació, o per a configurar-ne les preferències, accedeix a: Més informació - Panell de Configuració de Cookies
Configuració de cookies
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Pots ajustar les seves preferències de cookies (incloent la seva desactivació) o acceptar-les totes.
Permeten a l'usuari la navegació a través de la pàgina web i la utilització de les diferents opcions o serveis. Aquestes cookies són necessàries per al funcionament de la web.
Permeten quantificar el nombre d'usuaris i així realitzar el mesurament i anàlisi estadística de la utilització i activitat que fan els usuaris de la nostra pàgina web.
Emmagatzemen informació del comportament dels usuaris obtinguda per a mostrar publicitat en funció de la mateixa.